PLAN PIELĘGNACJI [DO POBRANIA]

Jedna z Was w komentarzu pod filmem na YouTube poprosiła mnie o wstawienie szablonu planu pielęgnacji. Korzystam z niego dość często, zrobił...

Jedna z Was w komentarzu pod filmem na YouTube poprosiła mnie o wstawienie szablonu planu pielęgnacji. Korzystam z niego dość często, zrobiłam go sama co zajęło mi trochę czasu. Nie jest idealny, ale w 100% odpowiada moim potrzebom zapisywania wszystkich czynności, które wykonuję  na swojej skórze. Lubię mieć konkretnie napisane co mam wykonać, i kiedy.

Rzeczy, które stały się moimi nawykami już nie zapisuję. bo robię to z automatu. Jest to np. balsamowanie ciała dwa razy dziennie. Warto najpierw przemyśleć sobie kiedy wolimy wykonywać sobie te wszystkie rzeczy. Niektórzy wolą rano po przebudzeniu, a drudzy wieczorem. Ja nie cierpię np. myć włosów rano, bo wiem, że nie zdążą mi do końca wyschnąć.

Myślę, że prowadzenie takiego planu pielęgnacji jest bardzo motywujące. Wieszamy go sobie na tablicy korkowej i spoglądamy codziennie. Ciężko jest czegoś nie zrobić, kiedy już sobie ustaliłyśmy np."o w środę nałożę maseczkę".

Jeżeli skorzystacie z tego planu to dajcie mi znać w komentarzu. Będzie mi bardzo miło :-)

Możecie go pobrać klikając na obrazek poniżej.

                                                                MOJE SOCIAL MEDIA:
                                   ask, ask.fm, fm, media, network, social iconbird, microblog, retweet, social, social media, tweet, twitter iconface book, facebook, social, social media, social network iconcamera, image, instagram, photo, photography, social, social media icon


You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za Twój komentarz. :-)