GLAM LIPSTICK NA YOUTUBE?

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was jedynie z krótką informacją. Wczoraj wieczorem wrzuciłam na YouTube krótki filmik promujący mojego bloga. Ba...

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was jedynie z krótką informacją. Wczoraj wieczorem wrzuciłam na YouTube krótki filmik promujący mojego bloga. Bardzo chciałabym aby więcej osób mnie czytało, a wiem, ze YouTube jest dobrym źródłem nowych odbiorców. Wy, moje stałe czytelniczki/czytelnicy również możecie go obejrzeć i ocenić :-). Będzie mi miło jeśli zostawicie tam jakiś komentarz i łapkę w górę. Zapraszam do oglądania!


                                   ask, ask.fm, fm, media, network, social iconbird, microblog, retweet, social, social media, tweet, twitter iconface book, facebook, social, social media, social network iconcamera, image, instagram, photo, photography, social, social media icon

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetny pomysł! Filmik uroczy i fajna muzyczka w tle ;) Też uzywam obecnie paletki do konturowania Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana podziwiam Cię! Bo ja nie umiem się przekonać do nagrywania filmików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ale ja nie nagrywam:) póki co. To tylko mała reklama na YT ;-))

      Usuń
  3. Hej, ładnie tutaj u Ciebie. Świetne, urozmaicone posty :) ja dopiero zaczynam, jeśli chcesz to zajrzyj. Będzie mi miło :)
    barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :-)