PERFUMY EYFEL K104 (ODPOWIEDNIK BRITNEY SPEARS: FANTASY MIDNIGHT) - RECENZJA

W styczniowych ulubieńcach pisałam o perfumach, które bardzo przypadły mi do gustu. Z racji tego, że niedługo mi się skończą (i zapewne ...


W styczniowych ulubieńcach pisałam o perfumach, które bardzo przypadły mi do gustu. Z racji tego, że niedługo mi się skończą (i zapewne pozbędę się opakowania) postanowiłam poświęcić im osobny wpis.

O MARCE

Perfumeria Eyfel Parfum powstała w 2008 roku w Turcji. Od 2015 roku działa również w Polsce. Do tej pory otworzyli 7 sklepów - 3 w centrum Warszawy (jeden z nich mieści się w podziemiach Dworca Centralnego), 3 w Łodzi oraz 1 w Tomaszowie Mazowieckim. W ofercie sklepu znajduje się ponad 400 zapachów dla kobiet i mężczyzn, dezodoranty, dyfuzory zapachowe do pomieszczeń, zwane również pałeczkami zapachowymi, mydełka itd. Co ciekawe perfumeria posiada wiele zapachów inspirowanych znanymi markami np. Moschino czy Burberry. Przygotowując ten wpis dowiedziałam się też, że są dostępne w sprzedaży perfumy inspirowane tymi od Britney Spears (i ja właśnie takowe posiadam), która przypomnę - jest moją idolką.

OPAKOWANIE

Pojemność produktu to 50 ml, więc uważam, że idealnie nadaje się do torebki/kosmetyczki. Jeżeli chodzi o jakość wykonania jestem bardzo zadowolona - grube szkło i delikatnie zwężona budowa buteleczki sprawia, że nie obawiam się, iż lada chwila przedmiot wypadnie mi z ręki. Mimo długiego użytkowania nadruk widoczny z przodu opakowania nie odkleił się, ani nie starł, więc jest ot ogromny plus. Niestety nie jestem zadowolona z aplikatora. Zacinał się tak bardzo, że byłam zmuszona wymienić go na nowy.

ZAPACH

Pierwsze co przychodzi mi na myśl to słodycz - perfumy zdecydowanie nadają się na zimne pory roku bo są dość ciężkie. Latem mogłyby być irytujące i przyprawiać o ból głowy. W podstawie znajdziemy bursztyn, wanilię (którą uwielbiam w perfumach) i piżmo. W nutach serca mamy kwiatowy powiew orchidei oraz frezji. W nutach głowy użyto cięższej kompozycji śliwki i wiśni. Skład jest ten sam co w perfumach Britney Spears: Fantasy Midnight. Z pewnością jest to zapach zmysłowy, idealny na wieczór. Długo utrzymuje się na skórze.

CENA

Mamy tu do czynienia z wodą perfumowaną, czyli kompozycją która utrzymuje się na skórze o wiele dłużej niż woda toaletowa (nie wspominając już o kolońskiej). Jeśli ktoś ma problem z odróżnieniem rodzajów perfum to odsyłam do wpisu na blogu Olfaktorii. Myślę, że 20 zł za 50 ml to nie wygórowana kwota i jeśli ktoś chce mieć odpowiednik swoich ulubionych perfum lub po prostu lubi nosić je w torebce, a nie chce zniszczyć "oryginalnych" to jest to dobre rozwiązanie.

GDZIE KUPIĆ?

Jeśli w Waszym mieście znajduje się stacjonarny sklep Eyfel to jesteście szczęściarami :-). Na szczęście można też zrobić zakupy za pośrednictwem Allegro. Na aukcji znajdziecie spis dostępnych odpowiedników perfum.

Jakie jest Wasz ulubiony zapach? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. :-)

Instagram ----> glamlipstick
Snapchat ----> glamlipstick

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja ostatnio zamówiłam perfumetki Neness, które też są inspirowane znanymi zapachami :) Teraz jednak mam zamiar w końcu się wziąć za zakup droższych perfum, które będą się naprawdę długo utrzymywać, ale ciężko mi wybrać zapach, który powaliłby mnie na kolana :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten zapach :) Sama mam na razie za dużo tego typu produktów, więc nie kupię nic nowego, dopóki czegoś nie wykończę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :-)