6 PRZYDATNYCH APLIKACJI NA TELEFON

Dzisiaj post trochę z innej beczki, bo chcę Wam pokazać 6 aplikacji, które mam na swoim telefonie i według mnie są warte uwagi. Nie jestem ...

Dzisiaj post trochę z innej beczki, bo chcę Wam pokazać 6 aplikacji, które mam na swoim telefonie i według mnie są warte uwagi. Nie jestem jakimś odkrywcą i pewnie dużo z Was je zna, ale jeśli nie to może ułatwię komuś życie :-). Może mi coś polecicie? Uwielbiam testować nowe "appki", więc zachęcam do podzielenia się swoimi w komentarzach, a tymczasem przejdę już do posta ;-).


Może na początek "przedstawię" sprzęt z którego korzystam: jest to Samsung Galaxy J5 8 GB. Nie wiem dlaczego przez większość moich znajomych został pomylony z Galaxy S6, ale to chyba wina wyglądu bo firma ma charakterystyczną już od lat dla siebie budowę telefonów.
Jak widać jestem fanką porządku i trzymam swoje aplikacje w folderach widocznych u góry ekranu. Aktualnie gram tylko w jedną grę dlatego "Britney" nie ma swojego folderu.
Pod zegarem widoczny jest widget o którym napiszę za chwile ;-).


Zacznę od lewej strony, czyli folderu "Apps" w którym jak sama nazwa wskazuje znajdują się wszelakie aplikacje. Nie będę Wam opowiadała o tych 'podstawowych', które większość zna np. 'Messenger', 'Snapchat', 'Instagram', 'Sklep Play' i pobrany przeze mnie 'odtwarzacz muzyki' bo nie wiem dlaczego, ale w tym modelu telefonu nie jest on wbudowany..


mobileMPK - przed znalezieniem tej aplikacji będąc poza domem korzystałam ze strony ZTM aby sprawdzić rozkład jazdy autobusu/tramwaju. Niestety było to dla mnie niewygodne bo ich witryna nie ma wersji na telefon, aż pewnego dnia znalazłam tą apkę żeby to wszystko wyglądało przejrzyściej i żebym miała szybki dostęp do rozkładów. Fajną opcją jest też możliwość dodawania linii, przystanków do 'ulubionych'. Jeśli często z którychś korzystacie to nie trzeba za każdym razem szukać tego od nowa tylko są zapisane w jednym miejscu ;-).


Coś dla fanów uczenia się tekstów piosenek, czyli Tekstomobil. Jeśli ktoś często korzysta ze strony tekstowo.pl, to wie o co chodzi w tej aplikacji, bo jest to mobilna wersja tej witryny. Możemy przeczytać teksty utworów, które są aktualnie na czasie, albo są nowe, obejrzeć najświeższe teledyski, albo wyszukać ten tekst który nas interesuje wraz z jego tłumaczeniem. Podoba mi się w tym opcja zapisywania interesujących mnie utworów bo mam je w każdej chwili pod ręką zamiast wpisywać non stop..


Uwielbiam czytać fanfiction, więc Wattpad to dla mnie raj tego typu opowiadań. Jeśli nie mamy w aktualnej chwili żadnej książki w domu to jest to świetne rozwiązanie. Każdy znajdzie coś dla siebie - od horrorów aż po komedie i romanse. Dodajemy sobie 'książki', które czytamy do 'biblioteczki' oraz w każdej chwili możemy wrócić do miejsca w którym skończyliśmy czytać.


Z organizacją u mnie ciężko, ale chociaż się staram (hihi). Zwykłe karteczki czy jakieś plannery nie za bardzo się u mnie sprawdzają, więc z pomocą przyszła mi aplikacja ColorNote. Ustawiłam ją jako widget i to super sprawa bo korzystam z telefonu bardzo często i po odblokowaniu ekranu ukazuje mi się od razu to, co mam do zrobienia. Nie zapisuję całymi zdaniami tylko słowa-klucze, bo i tak wiem o co chodzi ;-). Jak wpada mi jakiś pomysł na post to wklepuję go w tą "samoprzylepną karteczkę" i już wiem że nie zapomnę.


W przeciwieństwie do poprzedniego folderu w tym jest dosyć skromnie, ale to dlatego, że do robienia zdjęć bardziej służy mi mój aparat fotograficzny. 


NoCrop potrzebny jest mi głównie do wstawiania całych zdjęć na Instagrama, albo tworzenia kolaży. Jak widać na drugim zdjęciu mamy spory wybór tego, w jaki sposób możemy ustawiać zdjęcia. Potem można dodawać też filtry czy inne tego typu modyfikacje ;-).


Ostatnia, jedna z moich najulubieńszych aplikacji to Retrica. Taka maniaczka selfies jak ja nie obyłaby się bez programu tego typu. Uwielbiam filtry, które są tam dostępne (i polecam czarno-białe). Można też robić wiele zdjęć na raz i potem z nich tworzy się kolaż ;-).

To już wszystkie appki o których chciałam Wam napisać. Koniecznie dajcie mi znać co Wy ciekawego macie na swoich telefonach ;-)).

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Mega pomocny wpis , o niektórych z tych aplikacji słyszałam :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatne aplikacje :) ja najczęściej ot chyba używam snapchata.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uzywam Insta, Snapchat, mam apke Rossmanna, VRR & DB Navigator - pociagi i busy, Whatsapp i kilka innych :-) U mnie ta ostatnia jest bardzo popularna i nie znam nikogo, kto by niemial Whatsappa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow dzięki Tobie dowiedziałam się o aplikacji tekstomobil! serio mega, bo ja bardzo często właśnie używam strony tekstowo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha cieszę się że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :-)