ULUBIEŃCY MAJA - BALSAM DO CIAŁA, ŻEL POD PRYSZNIC ISANA MADEMOISELLE RASPBERRY, WORK BITCH...

Hej. Bardzo Was przepraszam, że tak dawno nie było postu, ale raz złapał mnie po prostu okrutny leń i brak motywacji, a innym razem dopadły...

Hej. Bardzo Was przepraszam, że tak dawno nie było postu, ale raz złapał mnie po prostu okrutny leń i brak motywacji, a innym razem dopadły mnie szkolne obowiązki. Wiem, że trochę się spóźniłam, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie i przeczytacie co ciekawego znalazło się w moich ulubieńcach.

ISANA,Mademoiselle Raspberry, żel pod prysznic i balsam do ciała o zapachu malin

W maju znów złapałam fazę na zapach malin i teraz wyszukuję wszystkich produktów, które pachną tymi pysznymi owocami. Kiedy składałam zamówienie w drogerii internetowej Rossmann, wpisałam w wyszukiwarkę 'malina' i moim oczom ukazał się ten duecik. Cena żelu pod prysznic to ok. 6 zł a balsamu do ciała ok, 10 zł, więc uważam, że super. Oba te produkty może nie trzymają zapachu cały dzień, ale są dla mnie motywacją do codziennego nawilżania skóry. Mam dosyć duży problem z regularnym balsamowaniem się, ale jak wiem, że poczuję ten słodki zapach to aż chcę się posmarować ;-). Nawilża bardzo dobrze, ale do bardzo suchej skóry się nie sprawdzi.

MUZYKA




KANAŁ NA YOUTUBE


Wprost uwielbiam odkrywać nowe kanały na YouTube, lub jakieś ciekawe blogi dlatego też będę co miesiąc polecała Wam coś ciekawego Dziewczyna o której dzisiaj napiszę została polecona przez Abstrachujów i stąd też dowiedziałam się o jej kanale. Aleksandra Żuraw, mieszkanka Warszawy swój pierwszy filmik zamieściła 20 kwietnia i do dzisiaj zdobyła prawie 150 tyś subskrybcji! Mi spodobał się już pierwszy film o tytule "PILOT". Zachęciła mnie swoją naturalnością w wypowiedziach tak jakby wszystko mówiła spontanicznie ;-). Dwa dni później zamieściła kolejny filmik, którego tytuł mega mnie zaciekawił, mianowicie "Moja przygoda w TOP MODEL cz.1". 


Zawsze byłam ciekawa jak ten program wygląda od strony uczestniczek, więc obejrzałam. Ola bardzo fajnie opowiada, jakość jej filmów zachwyca. Na jej kanale pojawiają się filmy o różnej tematyce. Radzi sobie naprawdę dobrze jak na początkującą YouTuberkę. Zachęcam Was do obejrzenia jej filmików: KLIK

Ulubieńców w tym miesiącu wielu może nie było, ale mam nadzieję, że i tak poleciłam Wam coś ciekawego ;-). Dajcie mi znać co Wam się sprawdziło w maju. A może macie jakiegoś fajnego bloga albo kanał na YT?

                                   camera, image, instagram, photo, photography, social, social media iconface book, facebook, social, social media, social network iconbird, microblog, retweet, social, social media, tweet, twitter iconask, ask.fm, fm, media, network, social icon

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Również niedawno odkryłam kanał Oli. Podoba mi się to, że jej filmy są od początku bardzo profesjonalne :) I fajnie jest dowiedzieć się jak od kulis wyglądają programy telewizyjne. Muszę koniecznie wypróbować ten żel i mydło!

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię ten malinowy zapach isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach malinowej Isany jest obłędny :>
    A Ole Żuraw znam i oglądam na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę te kosmetyki Isany, ale wyglądają zachęcająco :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam "Never go away" <3/Karolina


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :-)