Wszystkiego Najlepszego Britney!

                                                               Obserwując moje social media nietrudno domyślić się, że należę do fand...

                                                              

Obserwując moje social media nietrudno domyślić się, że należę do fandomu BritneyArmy, czyli fanów Britney Spears. Dzisiaj moja idolka obchodzi swoje 34 urodziny. Nie będę Wam pisała całej jej biografii bo to po prostu nie ma sensu. Jeśli ktoś dzięki tej notce bliżej zainteresuje się jej twórczością, odsyłam na oficjalną polską stronę dla fanów. Ja zaczęłam jej regularnie słuchać  od ubiegłego roku mniej więcej pod koniec listopada. Kiedy byłam dzieckiem wprost uwielbiałam piosenkę "Break The Ice", ale nigdy nie wiedziałam kto ją śpiewa, dowiedziałam się dopiero później. Można powiedzieć, że moje uwielbienie do twórczości Britney zaczęło się już w dzieciństwie. Pamiętam kiedy wyszła piosenka "Womanizer". Wtedy oglądałam takie stacje muzyczne jak "Viva Polska" czy "4funTV" i tam ten utwór pojawiał się najczęściej. Pamiętam też czas kiedy wyszły piosenki "If U Seek Amy" i "I wanna go", i również słuchałam ich na okrągło. Potem kompletnie zapomniałam o Britney. Nie było o niej zbyt głośno w mediach, a w 2013 wydała album "Britney Jean", ale również żadna z piosenek z tego albumu nie była w radiu. W listopadzie ubiegłego roku zaczęłam się nią interesować znowu. Oglądałam filmy biograficzne, wynajdywałam nieoficjalne single. 


Bardzo imponowało mi w niej to, że mimo swojego załamania, kiedy zgoliła włosy, zażywała narkotyki nigdy się nie poddała, a już na pewno kiedy chodziło o mężczyzn. Potrafi zawsze wyjść na prostą, sprawić by znów dobrze o niej mówiono. Aktualnie pracuje nad dziewiątym w swojej karierze albumem, który ma wyjść w marcu 2016. Nie mogę się go doczekać!


Dziś są jej urodziny. Zdaję sobie sprawę, że nigdy nie przeczyta tego postu, z resztą i tak nic by z niego nie zrozumiała, ale życzę jej tego żeby nigdy nie rezygnowała z kariery, była silna i nie poddała się już więcej żadnemu załamaniu i przede wszystkim znalazła szczęście w miłości bo jej poprzednie związki nie były udane. Od 1999 była związana z Justinem Timberlakiem, ale związek nagle się zakończył. Rok później moja idolka wydała piosenkę, najprawdopodobniej skierowaną właśnie do Justina. Jej tytuł to "Everytime" To jeden z tych utworów przy których płaczę (ehh ta wrażliwość). Piosenkarka ma za sobą dwa małżeństwa: pierwsze ze swoim kolegą z dzieciństwa Jasonem Allanem Alexandrem, które zostało anulowane po 55 godzinach :O, drugie z Kevinem Federline'em i ma z nim dwójkę dzieci – Seana Prestona i Jaydena Jamesa. Po rozwodzie z Federline'em Britney poświęciła się karierze muzycznej. W tym roku była też z Charliem Ebersolem ale ten związek też długo nie potrwał i rozstali się.
Przez wiele, wiele lat nie potrafiłam odpowiedzieć na pytanie: "Kto jest Twoim ulubionym wokalistą?", teraz już wiem. Britney od zawsze nią była tylko o tym nie wiedziałam. Bardzo Wam polecam znalezienie sobie osoby, która będzie dla Was inspiracją i polubicie jej piosenki. ;-))

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o Britney to obejrzyjcie jej filmy biograficzne. 
Są dostępne tutaj.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. wcale britney nie wyglada na tyle ile ma
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie Britney to świetna oraz silna piosenkarka jak i osoba :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ja lubie!! <3 xxx

    Kazdy komentarz i nowa osoba na blogu wywoluje u mnie usmiech <3

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :-)