4 POMYSŁY NA PREZENTY ŚWIĄTECZNE

Czy tak jak ja co roku zmagacie się z problemem co kupić swoim bliskim? Mi zawsze łatwiej kupić prezent mojej mamie, albo babci. Z męską czę...

Czy tak jak ja co roku zmagacie się z problemem co kupić swoim bliskim? Mi zawsze łatwiej kupić prezent mojej mamie, albo babci. Z męską częścią rodziny mam dość spory kłopot. ;-) Dzisiaj pokażę Wam propozycje które najbardziej mi się spodobały, dla obu płci.

Poduszka z nadrukiem ŚWIĄTECZNA RODZINAPoduszka z nadrukiem PAN DOMU
                                    KLIK                                                                                    KILK

1. Poduszka z nadrukiem

Personalizowane prezenty z reguły są dosyć drogie. Nie inaczej jest w przypadku tych poduszek, ale myślę, że warto wydać trochę więcej pieniędzy żeby zobaczyć uśmiech na twarzy bliskiej osoby. Poduszkę w tym stylu podarowałam mojemu chłopakowi na urodziny. Są na niej nasze zdjęcia i napis. Ucieszył się, a to tylko dowodzi, że taka rzecz spodoba się każdemu. ;-)



2. Świece zapachowe

Kto nie lubi pięknego zapachu roznoszącego się po domu? Świece to tani i uniwersalny prezent z którego każdy się ucieszy. W poście o moich jesienno-zimowych umilaczach wspominałam  Wam, że polecam świeczki z Air Wicka. Te które widzicie powyżej już testowałam, i są naprawdę świetne. Zapachy możecie bez problemu dobrać (o ile znacie na tyle dobrze osobę której chcecie je podarować). Dostaniecie je choćby w Biedronce.




3. Karta podarunkowa

Świetny prezent jeśli kompletnie nie wiecie co kupić, ale znacie sklepy do których chodzi osoba, którą chcecie obdarować. Wiele sklepów oferuje coś takiego, nawet kawiarnie np. Starbucks. Dając komuś taką kartę niwelujecie ryzyko nieudanego prezentu bo obdarowywany/a sam/a wybiera sobie co chce (oczywiście do kwoty, która jest na karcie podarunkowej)


                                      KLIK                                                                                          KLIK

4. Album ze zdjęciami

Kolejny tani i łatwo dostępny prezent. Teraz wszystkie zdjęcia mamy dostępne na komputerze, ale pamiętajmy, że nie dla każdego to to samo. Na pewno wzruszy nie jednego członka rodziny np. babcię, dziadka. 

Pochwalcie się, co chcecie kupić swoim bliskim w ty roku. Może ktoś nie ma pomysłu i zaczerpnie inspiracji? ;-)                                    

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za Twój komentarz. :-)