FEEDLY. APLIKACJA DZIĘKI KTÓREJ ZYSKASZ WIĘCEJ CZASU

        Znasz ten moment kiedy wracasz do domu, robisz sobie obiad i od razu siadasz do komputera? Obiecujesz sobie, że zjesz, sprawdzisz co...

        Znasz ten moment kiedy wracasz do domu, robisz sobie obiad i od razu siadasz do komputera? Obiecujesz sobie, że zjesz, sprawdzisz co nowego pojawiło się w Internecie i zabierzesz się za obowiązki? Mija 5 godzin, a ty nic nie robisz bo co chwilę sprawdzasz czy glamlipstick przypadek nie dodała czegoś na bloga (hihi), albo czy ulubiony YouTuber właśnie nie wrzucił filmiku? Koniec z tym. W dzisiejszym wpisie dowiecie się o aplikacji która zbiera mi wszystkie linki w jednym miejscu. Już nie muszę zaglądać 10 razy na każdą stronę w ciągu godziny, żeby sprawdzić czy ktoś czegoś nie dodał. ;-)

Feedly


        Mam tę aplikację wszędzie: na komputerze, na telefonie i tablecie. Służy do przeglądania newsów z moich ulubionych witryn. Postanowiłam Wam o niej dzisiaj napisać bo być może ktoś szuka czegoś do trzymania swoich linków w jednym miejscu.


      Na początku muszę wspomnieć, że podoba mi się jej interfejs i to, że bez problemu mogę dotrzeć do tego co mnie interesuje. Urzekła mnie też prostota tej aplikacji co czyni ją przejrzystą. Fajne jest też to, że jest napisane ile godzin temu dodano dany post dzięki czemu nie gubię się w tym co już przeczytałam, a co nie. 

        Ciekawą i wygodną opcją jest możliwość tworzenia własnych zakładek. Możecie dowolnie zorganizować Wasze linki. Ja mam podział na kategorie: "BEAUTY", "LIFESTYLE" itd. W każdej chwili można usunąć tę stronę która już Was nie interesuje, i jej po prostu nie czytacie.
        Jak widzicie w aplikacji mobilnej jest też "Explore". Można tam znaleźć najnowsze artykuły z takich kategorii jak "Marketing", "Design" itp.. Niestety są po angielsku, ale raczej nie korzystam z tej funkcji.
        Kolejną zaletą Feedly jest fakt, iż kiedy wejdę w dany link to po zamknięciu go, znika z panelu. To również ułatwia mi ogarnięcie tego, co już czytałam. A jeżeli nie masz czasu na przeczytanie czegoś teraz, a bardzo Ci na tym zależy to można to zapisać w zakładce "Saved For Later".


       Jeżeli nie chce Wam się dodawać wszystkich stron po kolei wchodząc na nie, i kopiując linki polecam w "Search" wpisać po prostu nazwę danej witryny np. GLAM LIPSTICK BLOGSPOT (autoreklama hihi). Potem klikacie po prostu "Follow". A kiedy szukacie czegoś ciekawego wpiszcie po prostu słowo klucz np. "moda". Wyświetli Wam się mnóstwo stronek o tematyce która Was interesuje. ;-)


      Na szczęście twórcy postanowili jeszcze bardziej ułatwić dodawanie witryn posiadaczom przeglądarki Chrome. Wystarczy po prostu ściągnąć wtyczkę z Chrome Web Store. Po zainstalowaniu możecie dodawać wszystko jednym kliknięciem. Bardzo często korzystam z tej opcji.

    Pamiętajcie, że Feedly nie służy tylko do zbierania w jednym miejscu blogów, czy tego typu podobnych stron, ale również kanałów na YouTube. Często się zdarza że YouTube nie wyświetla najnowszych filmów (błędy), z Feedly jeszcze mi się to nie zdarzyło ;-).

LINKI:


Mam nadzieję, że notka Wam się podobała. Dajcie mi znać w komentarzach czy korzystacie z tego typu aplikacji. ;-)
                                   ask, ask.fm, fm, media, network, social iconbird, microblog, retweet, social, social media, tweet, twitter iconface book, facebook, social, social media, social network iconcamera, image, instagram, photo, photography, social, social media icon

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za Twój komentarz. :-)